Antropologija in dizajn: snovanje bodočnosti in oblikovanje vsakdanjosti
Področje antropologije dizajna ali snovalske antropologije se je razvilo šele v zadnjih dveh desetletjih in predvsem v zadnjih nekaj letih pridobiva vedno več pozornosti tako znotraj kot zunaj akademskega sveta, kjer se njegova uporabna vrednost širi v različne razsežnosti. Avtorja prav tako opozorita na terminološke in prevodne težave, ki spremljajo to antropološko usmeritev. Izraz dizajn je namreč veliko širši od oblikovanja. Avtorja ga predvsem pri netaktilnih oblikah inovacij oblikovanja definirata kot snovanje, skratka kot prakse, ki integrirajo znanje, izkušnje, težnje in svobodno misel. Kako v praksi deluje antropologija oblikovanja in antropologija snovanja, pa avtorja nazorno razložita na primeru raziskave stranišč in v sklopu mednarodne akcijske platforme Give a Shit. Avtorja skleneta, da snovalska antropologija omogoča preusmeritev iz teoretskega prostora znanja v praktično ustvarjanje in soupravljanje z rešitvami ter bodočnostjo.