"Trenirke" in "oranžne face" - "vidiš ga pa veš" : diskurz o zunanji podobi čefurja
Védenje študentov v Ljubljani o zunanji podobi
čefurja ima urejeno, družbeno konstruirano obliko in vsebino, zato lahko
govorimo o foucaultovskem diskurzu.Na prvi pogled nedolžni in zabavni opisi
oblačil, modnih dodatkov in obnašanja čefurjev so zgolj površinska plat
diskurza o čefurju kot o ŽDrugemŽ,ki je nepremostljivo drugačen od ŽNasŽ.
To drugačnost subjekti diskurza razumejo kot posledico odločitve
posameznikov za članstvo v čefurski subkulturi, kar napeljuje na sklep o
izključenosti po lastni izbiri. Vendar čeupoštevamo družbeno-zgodovinski
kontekst, ugotovimo, da se diskurz o čefurjih umešča v slovenski
nacionalistični diskurz o ŽjužnjakihŽ in je s tem eden izmed mehanizmov
izključevanja.